سولفات سدیم
نوشته شده توسط : admin

سولفات سدیم چیست؟

سدیم سولفات یکی از عمومی ترین مواد بسیاری از آب های معدنی همانند آب دریا می باشد، همچنین سولفات در ریزش های جوی وجود داشته و یکی از اصلی ترین محلول های موجود در برف و باران می باشد. بسیاری از دریاچه های شور در سرتاسر دنیا مقادیر مختلفی سولفات سدیم دارند. این ماده از نظر شیمیایی بسیار پایدار است.

سولفات سدیم بعنوان یک ماده معدنی در طبیعت یافت می شود و یا از طریق  برخی از فرآیندهای صنعتی به عنوان یک محصول جانبی تولید می شود. سولفات سدیم در رده مواد شیمیایی غیرسمی در شرایط عادی قرار گرفته و کاربردهای صنعتی فراوانی دارد . این ماده با گرید و خلوص مختلف در صنایع مختلفی همچون شیشه سازی، دارو سازی، بافندگی، مواد شوینده و …. کاربرد فراوان دارد.

گروه بازرگانی زینک تیم

کاربرد سولفات سدیم در صنعت :

خوراک دام

صنایع داروسازی

صنایع شیشه سازی

صنایع پودر شوینده و پاک کننده

صنایع بافندگی و صنعت رنگرزی

صنایع نظامی ,عکاسی, سولفور سدیم

صنایع کاغذ ( کاغذ کرافت ) و غیره ….

کاربرد سولفات سدیم در صابون و مواد شوینده

بخش عمده ای از مصرف سولفات سدیم در مواد شوینده در طول سالیان اخیر بعنوان یک ماده پرکننده بوده است. البته کاربرد سولفات سدیم به عنوان پرکننده در شوینده های پودری رو به کاهش است که این موضوع ناشی از رویکردی است که در زمینه استفاده از شوینده های مایع غلیظ به جای استفاده از فرمول های پودری که حجیم تر هم هستند پدید آمده است.

کاربرد سولفات سدیم صنایع رنگرزی و نساجی

سالانه صدها هزار تن سولفات سدیم در جهان در صنایع نساجی برای رنگرزی پارچه ها استفاده می شود. این ماده موجود نفوذ یکنواخت و هم سطح رنگ درون بافت های پارچه می شود و بر خلاف کلرید سدیم موجب زنگ زدگی لوله های فولادی نمی شود. سولفات سدیم در رنگرزی به عنوان تعدیل کننده بارهای روی سطح منسوج و پارچه، در چاپ کالاهای نساجی کاربرد دارد.

کاربرد سولفات سدیم صنایع کاغذ و چوب

سولفات سدیم کاربرد فراوانی در صنعت کاغذ و چوب (پالپ چوب) در فرآیند کرافت (فرآیند سولفات) به منظور تولید پالپ چوب دارد و به طور گسترده در ساخت کاغذ و برخی از مواد ساختمانی استفاده می شود.

کاربرد سولفات سدیم صنایع شیشه سازی شیشه

سولفات سدیم صنایع شیشه سازی و شیشه آلات نیز کاربرد دارد. سولفات سدیم مانع از به وجود آمدن سفیدی توسط شیشه مذاب در طی پالایش می شود. سولفات سدیم بعنوان عامل استخراجی در شیشه ذوب شده عمل می نماید و موجب حذف حباب های کوچک هوا در فرآیندهای دمیدن و قالب سازی شیشه می شود.

قیمت سولفات سدیم

قیمت سولفات سدیم گروه بازرگانی زینک تیم همیشه پائین ترین قیمت می باشد و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سولفات سدیم سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

فروش سولفات سدیم

گروه بازرگانی زینک تیم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی از طریق وب‌ سایت خود، سولفات سدیم مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

خرید سولفات سدیم

گروه بازرگانی زینک تیم افتخار دارد اعلام نماید که توانایی تأمین به‌موقع سولفات سدیم شرکت‌های معتبر کشور و تحویل در محل درخواستی آنان را دارد.




:: برچسب‌ها: خرید سولفات سدیم , فروش سولفات سدیم , قیمت سولفات سدیم ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: